35 maja i później - czyli wystawa Bohdana Butenko

5/06/2011 10:31:00 PM

Bohdan Butenko to jedno z pierwszych nazwisk, jakie utknęło mi w pamięci w dzieciństwie. Widywałam je często na książkach, na których się wychowałam...


Chyba nie uwierzyłabym wtedy, że kiedyś poznam go osobiście...

Wczoraj byłam na wernisażu jubileuszowej wystawy tego artysty. Wystawa jest świetna i naprawdę warto ją zobaczyć. Polecam! Będzie można ją obejrzeć do piątego czerwca w bibliotece na Koszykowej (wchodzi się przez boczną bramę).


Niestety oświetlenie było bardzo nieprzyjazne fotografowaniu i nie jestem zbyt zadowolona ze zdjęć.

Bohdan Butenko i Ewa Gruda


Ewa Gruda na tle ilustracji


Joanna Papuzińska (autorka m.in. "Tygrysków"!) i Wiesława Jędrzejczak z Wydawnictwa Literatura


Bohdan Butenko i Ewa Gruda

Zobacz też:

2 komentarze

  1. Butenko - ktos ze znajomych ostatnio zapytal: on jeszcze zyje? ;))
    Papuzinska - niezwykle zywy, fascynujacy umysl, doskonala badaczka. bardzo cenie ta strone jej dzialalnosci....

    ale sie nazwierzalam;)
    wszystkiego dobrego Kasiu w zyciu i w tworczosci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oboje żyją i są fantastyczni! Tacy ludzie nigdy sie nie zestarzeją. Joanna Papuzińska jest naprawdę fantastyczna. Tez ją cenię jako badaczkę i jako pisarkę (napisała "Trygryski"!), a przy tym ma takie fajne poczucie humoru, jest ciepła, otwarta i szalenie inteligentna.
    Butenko też jest świetny.
    Bardzo się cieszę, że miałam okazję ich poznać "na żywo".

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.