Z książką na walizkach - odc. 3.

6/28/2011 04:54:00 PM

W Mysłakowicach spotkanie odbywało się w szkole, na wielkiej sali gimnastycznej.


Niestety nie mam takiej emisji głosu, która pozwoliłaby mi przebić się przez taką przestrzeń i tyle osób, dlatego jestem bardzo wdzięczna za podłączenie mi mikrofonu. Zastanawiam się, ilu pisarzy dysponuje takim głosem. Mam na myśli pisarzy, którzy głównie piszą książki, nie wokalistów, czy aktorów...

Tak było na spotkaniu, na którym zresztą kolejne osoby pytały o adres e-mailowy i... o ten lakier do paznokci ;-)

Tak było w Mysłakowicach:


Uczniowie szkoły w Mysłakowicach uczą się w bardzo „klimatycznym” miejscu i mają na dachu prawdziwe bociany! W dodatku na niesamowitym kominie.


Kolejne dwa spotkania odbyły się w Zgorzelcu. Uczestniczyli w nich gimnazjaliści z gimnazjum publicznego i społecznego. Obydwa spotkania były bardzo sympatyczne.

To Karolina i Nikola, poznane na pierwszym spotkaniu:


A to zdjęcia z Gimnazjum Łużyckiego.


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.