Przed duuużą publicznością ;-)

8/04/2011 05:58:00 PM

Nastały wakacje, więc ruch w sieci powinien się zmniejszyć... bo kto normalny siedzi przed komputerem w letnie, słoneczne dni? ;-)


Idąc tym tropem przestałam blogować, uznając, że i tak nikt nie będzie tego czytać, ale całkiem możliwe, że się myliłam. Wygląda na to, że internetowe społeczności tętnią życiem. To trochę przerażające. Zamiast pójść na spacer, pobiegać czy w coś pograć, ludzie klepią i klikają. Co się dzieje z tym światem?

Zatem przerwę wakacyjną przerwę (czyż to nie brzmi uroczo?) i nadrobię trochę blogowych zaległości.


Czy wspomniałam, że zwieńczeniem Książek na Walizkach był festyn?

Przy tej okazji miałam okazję stanąć na scenie przed duuużą publicznością. Na szczęście dzieliłam tę scenę z innymi osobami ;-)

No i zabrałam na tę scenę aparat. Dzięki temu zrobiłam zdjęcie widoku, jaki stamtąd miałam.





Mam nadzieję, że Joanna Zagner-Kołat, której włosy znalazły się na tym zdjęciu nie ma nic przeciwko ;-)

A tak wyglądałam ja (ta z aparatem, pierwsza od lewej) na tej scenie. Inne osoby (od lewej strony) to: Joanna Zagner-Kołat, Paweł Wakuła, Grażyna Bąkiewicz, Agnieszka Frączek, Paweł Beręsewicz,
Barbara Gawryluk, Zuzanna Orlińska, Kazimierz Szymeczko i Wanda Chotomska. Z prawej strony Iwona Pakuła z wydawnictwa Akapit-Press.


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.