Jeszcze trochę zdjęć z Pragi

9/25/2011 06:39:00 PM

Specjalnie dla tych, którzy w komentarzach na Facebooku domagali się tego, wrzucam jeszcze trochę zdjęć z Pragi.


Mam ich jeszcze więcej - zrobiłam naprawdę duuuużo!

Najbardziej zainteresowała Was galeria, w której obejrzałam prace znanych czeskich twórców, m.in. parawan z oryginalnymi litografiami Muchy. Widać go na tym zdjęciu.

Galerię prowadził sympatyczny pan, który pozwolił mi to wszystko obfotografować ;-)

A to już inna galeria:


Do niektórych galeryjek nie trzeba nawet wchodzić, żeby obejrzeć obrazy:


Sztuka sprzed wieków i nowoczesna widoczne są na każdym kroku.


W Pradze sztuka wtapia się w życie codzienne - oto przykład - pod arkadami dwa obrazy i menu kafejki ;-)


Albo taki sobie budynek:


Do tych, co na hasło "muzeum" krzywią się z niesmakiem, bo mają skojarzenie "muzeum=nuda" mam pytanie: Muzeum Czekolady też wydaje wam się nudne?


Samo miasto też jest piękne...


...ale nie brak w nim elementów kiczu. ;-)

Zobacz też:

2 komentarze

  1. Wspaniałe te fotki! Zazdroszczę bardzo Pragi, jej klimatu... no i tych małych galeryjek...
    A dla tych, którym muzeum kojarzy się z nudą... Polecam wycieczkę do Berlina i wejście do jakiegokolwiek muzeum (niekoniecznie Currywurst ;) w celu przekonania się, że w XXI wieku muzeum nie ma nic wspólnego z nudą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz tym Berlinem... Chyba nawet bardziej tych, ktorym muzeum nie kojarzy się z nudą!

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.