Zdjęcia ze spotkania w Stróży

10/13/2011 09:06:00 PM

Ostatnio byłam na spotkaniach w Białołęce i Rzeczycy. Napiszę o tym, kiedy tylko będę miała zdjęcia, bo widzę, że lubicie relacje ze zdjęciami... ;-)


ymczasem muszę zamieścić zaległe zdjęcia ze Stróży. Kiedy je dostałam, zaczynały się wakacje i doszłam do wniosku, że i tak nie zajrzycie na stronę, bo w wakacje na pewno macie wiele innych zajęć ;-) Teraz, kiedy zaczęły się „długie jesienne wieczory” więcej czasu spędza się przed komputerem... Zatem: tak było w Stróży:

To kolaż ze zdjęć, który nadesłała pani Magdalena Komor.


A to ja i Panowie ze Stróży ;-)

Najbardziej zaskoczyły mnie maluchy.

Kiedy dowiedziałam się, że szkoła w Stróży jest malutka, a w klasach po kilkoro dzieci, zapytałam siedzące najbliżej maluchy.

- Dużo was jest w klasie?
- Dużo – odpowiedzieli poważnie.
- Ile?
- Pięć!

We wszystkich moich szkołach było nas więcej w klasach – zwykle 36, bo tyle było miejsc w ławkach ;-)

Później maluchy zaskoczyły mnie własnoręcznie zrobionymi bukietami polnych kwiatów:



Dostałam też prezenty: zakładki do książek i ilustrację do „Amelki”


Dziękuję!


A to prace maluchów ze Stróży:



Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.