Środa Literacka w Książnicy Podlaskiej

11/05/2011 11:40:00 AM

Wieczorem, po spotkaniach w Łomży i Zawadach czekało mnie jeszcze jedno spotkanie. Z dorosłymi w Książnicy Podlaskiej w Białymstoku. Przyznaję, że trochę się go bałam.


Koleżanki i koledzy po piórze często opowiadają o strasznych rzeczach, jakie zdarzają im się na spotkaniach. Zawsze kiedy ich słucham, myślę sobie, że mam wielkie szczęście, że spotykam się z nastolatkami, którzy jeszcze nie miewają takich pomysłów.

Często też biorę udział w spotkaniach autorskich innych pisarzy i zauważyłam, że na spotkaniach „dorosłych” często padają bardzo osobiste pytania i wyznania. Sama nie jestem na tyle otwarta, żeby opowiadać nieznanym mi blisko osobom o tak osobistych rzeczach. Dlatego tak się obawiałam. Okazało się, że niepotrzebnie.

Na spotkaniu pojawili się bardzo sympatyczni i kulturalni ludzie. Rozmawialiśmy właśnie o książkach i o pisaniu. Jak się później okazało, niektórzy uczestnicy Literackich Śród w Książnicy Podlaskiej sami piszą i planują wydać swoje książki.

Podzieliłam się z nimi doświadczeniami w kontaktach z wydawcami i wspomnieniami z czasów, kiedy sama pracowałam w wydawnictwie.

Mam nadzieję, że utalentowani ludzie, którzy byli na tym spotkaniu wydadzą swoje dzieła i spotkają się z ciepłym przyjęciem czytelników!




A to zdjęcie, które zrobiłam najmłodszym uczestniczkom spotkania:


[Za zdjęcia dziękuję Pani Joasi Martyniuk]


Zobacz też:

1 komentarze

  1. Na tym zdjęciu z nastolatkami wyglądasz jak ich koleżanka!

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.