Bar z książek

2/15/2012 11:21:00 AM

Oto kolejny sposób na wykorzystanie książek jako tworzywa. W dodatku "nasz rodzimy, polski".


W warszawskiej klubokawiarni Resort bar zrobiono właśnie z książek. Co prawda nie tylko nie nadających się do czytania. W konstrukcji wypatrzyłam kilka dobrych książek. Jednak na upartego, w razie potrzeby, chyba można je stamtąd wyciągnąć. Nie zostały zniszczone nieodwracalnie. ;-)

Twórcom przyświecała podobno idea recyclingu, a nie przyciągania moli książkowych, ale to okazało się działaniem ubocznym, przynajmniej w moim wypadku. Kiedy tylko wyczytałam o tym pomyśle, musiałam to zobaczyć i nic to, że minus dwadzieścia było, gdy tam się udałam... W dodatku wyciągnęłam Madzię, która napisała o tym miejscu po angielsku.


Są tam też inne pomysły na "drugie życie przedmiotów". Na przykład lampy z bębnów od pralek.


I taki oto stylowy rower, który zapewne spodoba się niektórym ;-)


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.