Domeczek z bajeczki

4/30/2012 08:17:00 AM

Ostatnio na wielu blogach pojawiły się zdjęcia tego niemal bajkowego miejsca. Większość blogerów  nawet nie podała źródła... ;-/

fot. Trevor Tondro

Jednak miałam poczucie, że skądś znam tę antresolkę i żyradol...

fot. Trevor Tondro

Kiedy ktoś w komentarzach wspomniał, że zdjęcia pochodzą z "New York Timesa", wyszukałam je, przeczytałam artykuł i... ze zdumieniem odkryłam, że znam właścicielkę i projektantkę tego cudeńka i obserwuję jej blog od dłuższego czasu.

Sandy Foster kupiła niepozorną chatkę i tak przerobiła ją na domek z bajki.

fot. Trevor Tondro

fot. Sandra Foster

fot. Trevor Tondro

fot. Trevor Tondro

fot. Trevor Tondro

 Tak chatka wyglądała przed remontem:

fot. Sandra Foster

[Zdjęcia Trevor Tondro dla "New York Timesa" i Sandra Foster.
Wszystkie zdjęcia zostały wykorzystane za zgodą Sandry Foster]

Zobacz też:

2 komentarze

  1. a wiesz, że mnie się to zupełnie nie podoba? Co za szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale malutki....
    Ja też jak mam wrażenie, że gdzieś to widziałam zaczynam szukać, szperać i nie daje mi to spokoju:)

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.