Spotkanie w łódzkim Empiku czyli jak zostałam Xsiążniczką

4/14/2012 06:33:00 PM

Spotkanie w Empiku w łódzkiej Manufakturze prowadził pan Łukasz Głowacki z Radia Plus. Okazał się człowiekiem obdarzonym poczuciem humoru i fantazją, wciągając do zabawy młodych uczestników spotkania. 


Odgrywaliśmy nawet małą scenkę, w której wcieliłam się w przedstawicielkę wydawnictwa, specjalizującego się w książkach o maszynach rolniczych.

Uczestnicy byli fantastyczni: Natalka przyniosła opasłą książkę, żeby mi ją polecić. Podsunęła mi też fantastyczny pomysł na książkę, choć nie śmiem go wykorzystać. Natalia, bierz się sama za pisanie! Chłopcy też mieli pomysły, ale woleli przesłać je na e-maila. (Czekam!).

Po spotkaniu Zosia i Paulina przyniosły książki do podpisania, Julka streściła mi dwie swoje powieści, a Wiktoria opowiedziała o swoim króliczku.

Odbyła się też sesja zdjęciowa. Pan Łukasz miał ciekawy pomysł z wykorzystaniem do niej zabawnych znaczków. Pozował mi wraz z uczestnikami.

A potem zostałam "Xsiążniczką".

Niestety nie załapałam się na "BookSharka"... ;-(




Pan Łukasz i uczestnicy czytają...
Zgadnijcie, co tak czytają? ;-)
Tak właśnie zostałam...

...Xsiążniczką!



Fajne znaczki

Julka, na razie reklamuje książki innej autorki.

Fantastyczna Natalka!
[Zdjęcia, na których widać mnie zrobił pan Łukasz Głowacki]

Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.