Inowrocław

5/21/2012 12:27:00 PM

Właśnie wróciłam z Inowrocławia, ze spotkań autorskich oraz konkursu "Wielka Gra", w którym jednym z tematów były moje książki. :-)

O konkursie i spotkaniach napisze, gdy dotrą do mnie zdjęcia z tych wydarzeń, a tymczasem pokażę wam trochę zdjęć z Inowrocławia.

W pociągu jechała ze mną pani, która strasznie narzekała na to miasto. Że takie brzydkie, okropne wprost i paskudne.

- Na pewno nie będzie się pani podobało! - uprzedzała mnie. - Jest takie przygnębiające...

Co ciekawe: ta pani była z Inowrocławia. :-)

Kiedy dojechałam na miejsce byłam zdziwiona, bo nie zobaczyłam niczego brzydkiego i paskudnego, a wprost przeciwnie. Co prawda byłam tylko w centrum i części uzdrowiskowej, nie zdążyłam zwiedzić nic więcej, ale... mnie się podobało.

Ciekawa architektura, dużo modernistycznych willi, niektóre zniszczone, ale tak "malowniczo". Do tego piękny park i tężnia...

Żałowałam, że nie wzięłam aparatu, ale okazało się, że ten w telefonie też może się przydać, w wypadku braku innych możliwości.







Zobacz też:

3 komentarze

  1. no i ładnie z telefonu i zdrowy pobyt miałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Qué arcada tan curiosa!!!
    karumina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta Pani miała racje! To jestem okropne miejsce! 40 km na północ jest o niebo lepsze miasto ,Bydgoszcz, Jak by w ogóle w Inowrocławiu było co zwiedzać

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.