Spotkanie w Mińsku

6/18/2012 04:32:00 PM


Ostatnie w tym roku szkolnym spotkanie autorskie odbyło się w Bibliotece Pedagogicznej w Mińsku Mazowieckim.

Po raz kolejny usłyszałam, że nastolatki chcą czytać fantastykę i to nie tylko zagraniczną i nie tylko obejmującą romanse z wampirami.

Drodzy wydawcy, co Wy na to?






Na zakończenie zrobiłam zdjęcia na bloga. :-)

Niestety "warunki fotograficzne" nie były korzystne. Ostre światło, wpadające przez okna dachowe i publiczność dookoła mnie... Ale próbowałam ;-)

Po spotkaniu zrobiłam kilka zdjęć w mieszczącej się w tym samym budynku. Bibliotece Publicznej.




Dziękuję za zaproszenie i za spotkanie!



Zobacz też:

3 komentarze

  1. Uwielbiam pani książki ! Chciałabym wszystkie . niestety nie mam żadnej ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)

      No to chyba nie mam wyjścia. Będę musiała zrobić jakiś konkurs na blogu, żebyś mogła jakąs mieć! ;-)

      Usuń
  2. Na drugi raz zabieram się z Tobą i pokażę Ci Mińsk.

    Czy jestem numerem 200? :DDDDD

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.