Warsaw Fashion Street 2012: Blogerki modowe

6/28/2012 06:00:00 PM

Przy okazji fotografowania ciekawych ludzi w czasie  Warsaw Fashion Street poznałam kilkoro ciekawych blogerów i odkryłam kilka ciekawych blogów.


Wśród nich był bardzo popularny, jak się okazało blog Tamary vel Macademian Girl. Dziewczyny z niebywałą fantazją i upodobaniem do koloru oraz ciekawych nakryć głowy.




Fotografując ciekawych ludzi w czasie Warsaw Street Fashion robiłam nie tylko "pozowane zdjęcia". Bardzo lubię "fotografować fotografowanie", a to jedno z moich ciekawszych ujęć tego rodzaju. :-)


Jego bohaterce zrobiłam też klika zdjęć "pozowanych". Świetna modelka, prawda? Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej zdjęć, zajrzyjcie na jej blog.
 


Obok tej dziewczyny też nie można było przejść, nie zauważając jej. Ktoś nazwał ją "Statua Wolności" i myślę, że to było dosyć trafne. ;-)

Alexa jest bardzo fotogeniczna, a ten strój to jej projekt. Prowadzi bloga pod intrygującą nazwą "Wolf in Disguise". 




Długo nie mogłam "namierzyć" tej dziewczyny, sfotografowanej na Warsaw Street Fashion.  Na szczęście dzięki Katrin  dowiedziałam się, że jest to znana "youtubowiczka" Radzka.



Ta dziewczyna rzucała się w oczy nawet na Warsaw Fashion Street, gdzie nie brakowało barwnych postaci. Przedstawiła mi się jako Glam Paula. Ma 18 lat i prowadzi bloga, w którym pokazuje swoje "zabawy z modą".




Zobacz też:

4 komentarze

  1. Ma super kopertówkę ! Kiedy wyniki konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w poście o konkursie:
      http://katarzynamajgier.blogspot.com/2012/06/konkurs-dla-blogerek-i-blogerow.html

      (Miało być do północy, ale tak się postarałyście, że trudno wybrać... dajcie mi czas do jutra, proszę!)

      Usuń

Spam będzie usuwany.