Hiszpańska okładka mojej książki

7/07/2012 11:54:00 AM

Intrygująco brzmi, prawda? ;-) Niestety jak na razie żadna z moich książek nie została wydana w Hiszpanii, ale jakby co, okładka "Świata według Vanessy" jest już zaprojektowana. Zobaczcie, jaki świetny pomysł!


Autorka projektu - Karumina, dowiedziała się o książce z mojego blogu ;-) i na podstawie króciutkiego streszczenia wymyśliła taki projekt. Świat kolorowych magazynów, wśród których żyje Vanessa i książek, które zaczyna odkrywać zazębiają się jak puzzle... Świetne!

Karumina prowadzi bloga o ilustrowaniu książek - warto do niej zajrzeć!

Zobacz też:

18 komentarze

  1. a nóż kiedyś wydasz książkę w Hiszpani, życze szczęścia!!!

    ps o niebo lepiej z tą nową nazwą, jest taka intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba!
      Troche się bałam, że będzie sugerować, że to blog kulinarny. ;-)

      Usuń
  2. Katarzyna dziękuję bardzo!!!
    chodzi
    karumina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Las chicas dicen (en comentarios) que tu portada es mejor que la original. :-)

      Usuń
    2. Oh!!! para mi es todo un honor y una satisfacción muy grande que os guste!!!
      Ah!!! escribí: "chodzi" = "saludos"... (eso decía google)
      Y de acuerdo Katarzyna... escribiré en español...

      saludos
      karumina

      Usuń
    3. "chodzi"="saludos"?! Google Translator es tan creativo .;-P

      Usuń
  3. Ta okładka jest świetna! Chyba podoba mi się bardziej niż oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda. Faktycznie chyba nawet lepiej niż oryginał, bo ta okładka wygląda naprawdę intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna historia:) teraz nie zostaje Ci nic innego, jak znaleźć wydawcę w Hiszpani:) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne , mam pytanie czy książki które zostały wygrane w pani konkursie zostały wysłane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do osoby, która nie podała pełnych danych - nie, bo nie da się wysłać przesyłki nie wiedząc, do kogo... Czekamy na maila!

      Usuń
    2. Tylko , że Ja Pani wysłałam miliony takich e-maili i chyba żaden nie doszedł :(

      Usuń
    3. Bo adres Pani sobie zapisała , tak przynajmniej orientuje się ..

      Usuń
    4. Adres dotarł, ale bez nazwiska, dlatego prosiłam o podanie nazwiska. Nie można nadać poleconej przesyłki bez nazwiska adresata. Proszę, napisz maila przez tę stronę.

      Usuń
    5. Wysłałam przez te stronę, ale nie wiem czy doszło ; /

      Usuń
  7. Kurczę, świetny pomysł:) Karumina potrafi zaskoczyć każdego :D

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.