Dni Bez Roweru ;-( + update

9/25/2012 03:30:00 PM

Miałam pisać o książkach i pisaniu, a od paru tygodni głównie pokazuję zdjęcia, ale widzę, że to się podoba, bo coraz większy ruch mam na blogu. Dziękuję!


Tymczasem znowu wzięłabym rower i pojechała porobić zdjęcia (wieczory teraz takie malownicze...), a nie mogę. Nastały dla mnie Dni Bez Roweru. ;-( Mam problem z kolanem i... lipa. ;-(

Za to może w końcu uporam się ze zdjęciami zrobionymi podczas letnich wycieczek. "Wywołam je" i Wam pokażę. Mam ich jeszcze sporo - głównie z Niemiec. To był kilkudniowy wypad, ale zdecydowaną większość czasu spędziłam fotografując, więc teraz mam czym się chwalić na blogu.

Dziś zdjęcia ze spacerku nad Renem w Kolonii.






Zobacz też:

3 komentarze

  1. malowniczo :) Napiszesz trochę więcej o tych podróżach? Mam ochotę na literaturę podróżniczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś specjalne podróże to nie były ;-), ale jasne, napiszę i pokażę zdjęcia... ;-)

      Usuń
  2. Wow! this looks like a great place!

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.