Kolonia

9/26/2012 06:12:00 PM

Kolonia jest czwartym pod względem zaludnienia i najstarszym z niemieckich dużych miast. Liczy sobie prawie dwa tysiące lat. Założyła ją rzymska cesarzowa Agrypina, która urodziła się w rzymskiej osadzie położonej w tej okolicy.


Miasto jest ciekawą mieszanką tradycji i nowoczesności. Z nowoczesnego dworca wychodzi się wprost na gotycką katedrę, idąc wzdłuż Renu z jednej strony widzi się kamieniczki na starym mieście, z drugiej nowoczesne budynki "ze stali i szkła". Nieopodal pomiędzy starymi budynkami pobudowano nowoczesne centra handlowe...










Zobacz też:

6 komentarze

  1. Chm ,tyle razy przejeżdżałem przez Niemcy i nidgy się tam nie zatrzymałem, chm, szkoda, mam nadzieje że kiedyś w końcu się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnifico blog, saludos y gracias por tu visita.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wizyty w tym pięknym mieście pamiętam tylko katedrę :) ale mam prawo, bo Kolonię odwiedziłam wieki temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia katedry pokażę w następnym wpisie! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.