Odrabianie zaległości

1/22/2013 05:59:00 PM

Ale mam zaległości blogowe! Styczeń się kończy, a ja nawet nie podziękowałam za kartki świąteczne, które dzięki pracującej w pocie czoła Poczcie otrzymałam zresztą już po świętach.


Dziękuję więc za te wszystkie piękne kartki! W szczególności za te własnoręcznie zrobione!

Za przysłane mailem życzenia też dziękuję!

Fantastycznie dostawać takie maile od Czytelników!

Tymczasem ze swojej strony życzę Wam fantastycznego, takiego naprawdę bardzo fajnego roku 2013. I kolejnych lat też, a co? ;-)

Zobacz też:

7 komentarze

  1. Miło dostać kartkę zamiast sms-a :) Szkoda, że ta tradycja nie jest nadal pielęgnowana :(

    Pozdrawiam.

    http://alis163.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarza adwentowego od Ciebie nie śmiałam zrujnować używając go. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te kartki świąteczne na zdjęciu. O kalendarzu adwentowym nie wspominając!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jest dostać kartki od tak utalentowanych osób. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.