Dedykacje, autografy, itp.

5/14/2013 04:53:00 PM

Spędziłam kawał nocy na podpisywaniu książek, które będą dostępne na stoisku wydawnictwa Akapit-Press w czasie Warszawskich Targów Książki. W niedzielę będę tam dostępna także ja. ;-) I podpiszę jeszcze więcej książek i to tak, jak chcecie.


Nigdy nie miałam nic przeciwko wpisywaniu dedykacji nie imiennych, a "pseudonimowych". Prawdę mówiąc do niedawna nawet nie wiedziałam, że można mieć coś przeciwko i odmawiać wpisania w książce "Dla Bąbla", czy "Dla Dzikusa" ;-).

Sama do dziś jestem wśród przyjaciół znana bardziej pod pseudonimem niż pod imieniem, a na każdym egzemplarzu "Gdybym była czekoladą" widnieje dedykacja "dla Glizdy". Którą przy okazji pozdrawiam! ;-)

I zapraszam na targi! I na spotkanie, w niedzielę od 14:00 do 15:30 na stoisku wydawnictwa Akapit-Press!

Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.