A może by tak... nowa tematyka?

6/04/2013 12:33:00 PM

Ostatnimi czasy zaniedbałam ten blog, ale wkrótce mam nadzieję to nadrobić. Zaczęłam się też zastanawiać, czy nie wprowadzić nowej tematyki... 
 

Bo przecież miał to być blog o książkach, potem zrobił się jeszcze o fotografii, a podobno dużym powodzeniem cieszą się teraz blogi zahaczające o psychologię. A ja przecież mam dyplom z psychologii i to jest mój zawód! ;-)

Zastanawiam się więc, czy pisać o psychologii czy zamieszczać jakieś porady dla ludzi, którzy też piszą? A może jedno i drugie? Bo jestem tak trochę zawieszona pomiędzy tymi dwoma branżami... ;-)

Jak myślicie?

Zastanawiam się tez, czy nie przenieść bloga na Wordpress. Jeśli macie doświadczenia z tą platformą, będę wdzięczna za informację.

(Zdjęcie: Dariusz Majgier)


Zobacz też:

10 komentarze

  1. Myślę, że przydałyby się porady psychologiczne dla zagubionych życiowo fotografów:) Zgłaszam się pierwsza w kolejce!
    A tak serio to przecież nic Cię nie ogranicza. Pisz, co Ci serce podpowiada. My z pewnością z zainteresowaniem przeczytamy.
    Co do wordpressu to ja się na niego nie zdecydowałam, bo wydawał mi się mało intuicyjny, ale ja mam dwie lewe ręce do technologii, więc może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam o psychologii. Natomiast z Wordpressem mam średnie doświadczenia, niby nie jest zły, ale czasami go nie ogarniam. Też mi się wydaje, że Blogger jest łatwiejszy i bardziej intuicyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zaobserwowałam cię na twitterze ( Miley Malek). Ja tak samo jak ty jestem pisarką, tylko... trochę młodszą :-) Pomimo wszystko z chęcią poczytałabym porady na Twoim blogu. A jeśli chodzi o psychologię to także brzmi ciekawie. Po prostu wiedz, że zyskujesz nowego obserwatora ;-)
    P. S. Bardzo fajnie prowadzisz bloga.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. interesuje mnie psychologia, chętnie o niej poczytam :))

    zapraszam do siebie, nagrywam recenzje w formie youtubowej, może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no oczywiście! W ogóle porady psychologiczne dla pogubionych ludzi wszelkich zawodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pisz o czym tylko chcesz. Psychologia jest interesująca, a im więcej ciekawych rzeczy na blogu, tym lepiej :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Katarzyno będzie jakaś książka po gdybym była czekoladą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani książki są naprawdę wspaniale! :) Uważam, że moglaby pani też trochę napisać o psychologii.

    Pozdrawiam i zapraszam: kacik-naszych-ksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym pisała o wszystkim. W końcu to Twój blog i sama decydujesz co na nim jest.

    Co do Wordpressa, sama z niego korzystam i nie narzekam, pytanie czy jest sens przenosić cały majdan. :) Chyba, że myślisz o własnej domenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.