„Ula i Urwisy” już wkrótce w księgarniach!

12/13/2013 03:58:00 PM

Czas przedstawić bohaterkę nowej serii książkowej. Tym razem dla młodszych niż zwykle czytelników...


Oddajmy głos samej bohaterce:

Mam na imię Ula. Niedawno skończyłam pięć lat, ale jestem trochę mała jak na swój wiek. Ciocia Gosia się tym martwi, ale mama i tata nie, bo oni też są mali jak na swój wiek i mówią, że w naszej rodzinie to normalne.

Mnie to nie przeszkadza, bo mam na głowie ważniejsze sprawy, ale czasami wolałabym być większa. Wtedy mogłabym wyglądać przez okno bez wchodzenia na łóżko i dosięgałabym do szafki zamykanej na klucz...

To właśnie Ula.

Ula mieszka z rodzicami w malutkim mieszkanku w starej kamienicy z podwórkiem i ma to podwórko tylko dla siebie. Aż pewnego dnia dowiaduje się, że wkrótce pojawią się tam Urwisy...


Jak to się skończy? Już wkrótce będziecie mogli przeczytać w pierwszej części serii o przygodach pięciolatków z fantazją... :-)

Książkę już można zamawiać w internetowej księgarni wydawnictwa Nasza Księgarnia (tutaj!), ale będzie można ją dostać dopiero w styczniu.


Zobacz też:

1 komentarze

Spam będzie usuwany.