Dylemat jurorki

11/10/2014 04:44:00 PM

Mam wielki dylemat! Muszę wytypować zwycięskie prace w „duchowym” konkursie. Pisałam o nim też tutaj)... To wyjątkowo trudne zadanie...


Chyba nie jestem dobrą jurorką, bo zwykle chciałabym wyróżnić więcej prac i przyznać więcej nagród niż mogę.

Teraz w konkursach, polegających na czym innym niż losowanie albo zbieranie (żebro)lajków, zwykle biorą udział ludzie z fantazją i pomysłami. W efekcie dostaje się dużo prac na wysokim poziomie, często zaskakujących oryginalnością i pomysłowością, które bardzo sobie cenię!


Siedzę nad pracami i myślę intensywnie, bo przecież nagrody cenne i fajne, a prace... też cenne i fajne!

No i którą wybrać?!

Zobacz też:

3 komentarze

  1. Proszę mnie tutaj nie straszyć, o mało nie zeszłam na zawał, gdy zobaczyłam tytuł notki. O ile dwunastolatka może zejść na zawał :D
    W każdym razie, życzę powodzenia w wyborze. Mogę sobie tylko wyobrazić, jak trudny musi być to wybór :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żałuję, że nie chodzę do czwartej klasy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i kiedy pojawią się wyniki, jeżeli można spytać?

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.