Horror dla dzieci!!!

3/16/2015 03:15:00 PM

Dzieci lubią się bać. Dziwne, ale chyba prawdziwe. Nie wiem, czy wszystkie dzieci to lubią, ale wiele twierdzi, że tak.


Na spotkaniach autorskich domagają się książek strasznych i potwornych. Krwawych wręcz.

Kiedyś urocza dziewczynka, przypominająca mi Anię z Zielonego Wzgórza: delikatna, eteryczna i bardzo oczytana, powiedziała mi na spotkaniu, jakie książki najbardziej lubi czytać.

- Horrory, w których ginie jak najwięcej osób – rzekła. – Ale teraz mało kto potrafi napisać taką naprawdę porządną jatkę – dodała smutno.

Obawiam się, że ja nie potrafię. Przykro mi...

Przyznaję, że nawet za bardzo nie siedzę w tematyce "jatek".

Mój „horror dla dzieci” jest inny. Trochę nawiązuje do gotyckich powieści grozy, trochę jest surrealistyczny i przerysowany, trochę mroczny, a trochę... satyrę stanowi. ;-)

Niemal cały napisałam ponad 5 lat temu, potem uznałam, że jednak coś dziwnego mi wychodzi i odłożyłam tekst, aby napisać „Miśka” i „Gdybym była czekoladą”.

Wróciłam do niego teraz pod wpływem rozmowy z wydawnictwem zainteresowanym taką tematyką... No i właśnie skończyłam pisać.

Teraz jeszcze muszę dopracować tekst, bo lubię wysyłać wydawcom książki maksymalnie doszlifowane. Więc pewnie znowu będzie mała przerwa w blogowaniu.

Zdjęcie zrobione w czasie Zombie Walk Warsaw w czerwcu 2011 roku.


Zobacz też:

2 komentarze

  1. Nie mogę się doczekać tej książki. Uwielbiam gdy moi ulubieni autorzy sięgają po nowe gatunki, a Pani książki jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :). Gdy byłam młodsza czytałam Amelkę, gdy byłam nieco starsza, serię o Ani, a niedawno zachwyciła mnie Stuletnia Gospoda. Czy oprócz nowych, oryginalnych historii planuje Pani jeszcze jakąś kontynuację do którejś z Pani wcześniejszych powieści? Strasznie ciekawią mnie dalsze losy Pani bohaterów :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prosbe jesli masz troche wolnego czasu to czy moglabys poklikac w moje linki, nawet raz...bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to rozumiem i przepraszam za zawracanie glowy

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.