Kraków do kwadratu :-)

8/14/2015 05:55:00 PM

Dziś pokażę Wam trochę kwadratowych zdjęć z Krakowa. :-)


Często jadąc do Krakowa zabieram aparat fotograficzny. Zwykle przywożę na nim zdjęcia ze spotkań rodzinnych i towarzyskich, ale zdarza mi się fotografować sam Kraków. Pokazywałam zdjęcia z tego miasta na blogu (np. tutaj, tutaj i tutaj).

Tym razem pojechałam bez aparatu i dla odmiany robiłam zdjęcia telefonem. Odkrywałam świeżo założony Instagram – stąd ich kwadratowy kształt.

Zawsze lubiłam kwadratowe zdjęcia, może dlatego Instagram mi się spodobał? :-)









A jeśli chodzi o pytania, jak zrobiłam gadżety na blogu, to napisałam tutorial. Dopracuję go jeszcze i zamieszczę go na blogu lada chwila!


Zobacz też:

1 komentarze

  1. I love Krakow! Gorgeous photos! :)
    xox N.
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.