Miałam kiedyś drugi blog...

9/06/2015 05:49:00 PM

Niektórzy z Was może pamiętają, że przez pewien czas miałam drugi blog – fotograficzny.


Zamieszczałam tam przede wszystkim zdjęcia z krótkimi notkami, pisanymi po angielsku. Jednak prowadzenie blogów pochłania czas, którego ciągle mam za mało, więc zdecydowałam się zamknąć tamten blog.

Podczas remontu bloga myślałam o tym, żeby przenieść tutaj zawartość tego zamkniętego bloga – łącząc oba blogi, ale wpisy w dwóch różnych językach na jednym blogu wyglądałyby dziwnie.  Doszłam więc do wniosku, że mogę na blogu zamieszczać zdjęcia nie tylko aktualne, ale też starsze – sprzed 2012 roku, kiedy trafiały one na blog dziś już nie istniejący.

Postanowiłam przejrzeć te zdjęcia na spokojnie i patrząc z perspektywy czasu wybrać najciekawsze, a później przygotować nowe notki. Po polsku. ;-)

To zdjęcia z nieistniejącego już bloga „Trying to miss the ground” (tytuł powstał pod wpływem książek Douglasa Adamsa).

Międzyzdroje, 2010, zachód słońca nad morzem

Hiszpania, okolice Grenady, 2011, tancerka flamenco

Wolin, 2010, Delta Wsteczna Świny

Warszawa, 2010, Park Skaryszewski

Warszawa, 2012

Warszawa, 2011, wiewiórki w Łazienkach

Warszawa, 2010, budynek w centrum miasta

Warszawa, 2010, billboard odbity w kałuży

Zobacz też:

1 komentarze

  1. I love your photography! It's so lovely!
    xox Nadia
    http://mielandmint.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.