Pracowity koniec lata

8/31/2016 06:11:00 PM

Niektórzy szczęśliwcy mają jeszcze wakacje, a tymczasem ja kończę korekty nowych książek i przygotowuję się do spotkań autorskich.


Właśnie skończyłam ostatnią korektę książki - laureatki konkursu im. Astrid Lindgren. „Niedokończony eliksir nieśmiertelności” będzie mieć premierę na Krakowskich Targach Książki, pod koniec października. Wkrótce pokażę Wam okładkę! :-)

Nieco wcześniej – już we wrześniu, ukaże się książka dla dorosłych – pierwsza część historycznej sagi „Kuchennymi drzwiami” (więcej informacji – tutaj).

Trzecia część „Tajemnic Starego Pałacu” pod tytułem „Konserwator z Warszawy” trafi do księgarń na początku roku 2017. 

A ja już zbieram materiały do kolejnej książki – drugiej części sagi „Kuchennymi drzwiami”. Czytam o pierwszej wojnie światowej i coraz bardziej wciąga mnie ten temat...

We wrześniu spotkam się z czytelnikami w Zamościu i chyba także w Katowicach. I może jeszcze gdzieś? Właśnie umawiam spotkania.

Aha, ta postać w steampunkowym kapeluszu – to ja. :-)

Byłam na spotkaniu Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, na którym eleganckie damy nosiły piękne kapelusze. Ja nie byłam elegancka i pasował mi tylko taki. :-) Następnym razem bardziej się postaram!


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.