Lizbońskie wspomnienia i remont bloga

9/17/2016 05:34:00 PM

Choć od krótkiego wypadu do Lizbony minął prawie miesiąc, ciągle nie pojawiło się tu zbyt wiele zdjęć z tego wyjazdu, choć narobiłam ich dużo…


Niektóre pojawiły się na moim profilu na Instagramie, ale zabrakło mi czasu, żeby „wywołać” więcej, bo po przyjeździe czekały na mnie korekty nowych książek, a potem spotkania w Zamościu i premiera pierwszej części serii  „Kuchennymi drzwiami”.

W wolnych chwilach pracuję nad nowym wyglądem bloga. Chcę, żeby stał się bardziej przejrzysty i wygodniejszy w obsłudze dla Was i dla mnie.

Lizbona to fascynujące miasto. Jest takie trochę w rozsypce, ale ma to swój urok. ;-)




Zobacz też:

4 komentarze

  1. Ja uwielbiam Lizbonę i uważem,że jest magiczna i przepiękna:) cUDNE zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam Lizbonę i uważem,że jest magiczna i przepiękna:) cUDNE zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.