Książka Roku IBBY 2014

12/11/2014 03:57:00 PM

We wtorek, 9 grudnia br. odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników dorocznego konkursu „Książka Roku” Polskiej Sekcji IBBY...


...znane w pewnych kręgach jako "bibba w IBBYe" ;-).

Ludzie zajmujący się książkami dla młodych czytelników i ich czytelnicy przybyli gromadnie. :-) Naprawdę - dużo nas jest!

Przybyliśmy tak licznie, że nie wszyscy zmieścili się w sali. Ja się nie zmieściłam.

Stałam na zewnątrz i dyplom odebrała Ania z wydawnictwa Nasza Księgarnia. Za to ja się sfotografowałam z tym dyplomem. ;-) (Zdjęcie powyżej!)

A także bez, aby pokazać, że postarałam się wypaść elegancko. ;-)


Wyróżnione i nagrodzone książki są świetne (tutaj możecie o nich poczytać, a tu znajdziecie jeszcze więcej informacji).

Fajnie było spotkać tylu sympatycznych znajomych w jednym miejscu, a przy okazji poznać kolejnych ciekawych ludzi.

Środowisko ludzi piszących, ilustrujących, wydających i pracujących nad książkami dla dzieci i młodzieży jest bardzo fajne. Po prostu zajmują się tym ludzie z fantazją, pomysłami i poczuciem humoru. Lubię takie spotkania!

Niestety nie mam więcej zdjęć tym razem. Mam nadzieję, że na następną imprezę uda mi się przyjść z aparatem. A potem zamieścić relację!

Tymczasem gratuluję autorom i ilustratorom nagród i wyróżnień!


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.