Plany na rok 2015

1/12/2015 12:46:00 PM

W poprzednim wpisie zrobiłam małe „sprawozdanko roczne” w stylu tych, jakie robi się pod koniec roku w niektórych firmach. Często robi się tam także plany na kolejny rok...


...lub też inny okres roboczy. Kiedyś były tzw. plany pięcioletnie... może teraz też gdzieś są? Nie zdziwiłabym się... ;-)

Mój jest roczny. Nie są to jakieś „noworoczne postanowienia”, ale konkretne plany - zapowiedź tego, co mam nadzieję, że uda mi się w tym roku zrobić na polu mojej „pisarskiej działalności”.

Trzecia część Tajemnic Starego Pałacu


Nawet już wiem, co w niej się wydarzy. ;-)

Jeszcze jedna książka dla młodych czytelników


Czyli coś dla czytelników przygód Ani Szuch i jej przyjaciół z Nowej Huty. Albo... Zastanawiam się nad drugą częścią „Amelki”...

Horror dla dzieci


Zobaczymy, co z tego wyniknie? ;-)

Niewydane


Dawno, dawno temu napisałam trochę rzeczy i... może coś z tego wydam? Na pewno będę to jeszcze poprawiać i dopracowywać, więc 2015 to raczej nie data wydania, tylko data rozpoczęcia prac wykopaliskowych ;-)

Scenariusze filmowe


Na kursie adaptacja będę się uczyć pisać scenariusze! Właściwie już się uczę, ale teraz mam nadzieję na więcej czasu, aby wejść w tę tematykę i uczyć się więcej.

Skecz / skecze dla pewnego kabaretu


… To byłoby coś nowego, świeżego i innego. Może czas spróbować?

Myślę też o pisaniu o psychologii...


Obecnie myślę, że będę o tym pisać na blogu. Zastanawiam się jeszcze nad tym jak i od której strony podejść do tego tematu. Może po prostu skonsultuje to z Wami?

Fotografia


Od dłuższego czasu publikuję niewiele nowych zdjęć, ale to nie znaczy, że ich nie robię. Ciągle rozwijam warsztat, szukam nowych pomysłów i tematów.

Technicznie


A tak poza tym, muszę w końcu poprawić wygląd starszych wpisów w tym blogu, bo niestety Blogger jest jaki jest... A mając tyle planów pisarskich oraz wiele innych rzeczy do zrobienia, na razie nie mam kiedy przenieść bloga na inną platformę i tam to wszystko od nowa formatować...
Chcę też poprawić wygląd bloga i gdy znajdę chwilkę, zajmę się tym.


A jakie są Wasze plany na najbliższy rok?


Zobacz też:

6 komentarze

  1. Jak już nauczysz się pisać scenariusze, podzielisz się skrawkiem wiedzy? Bardzo jestem ciekawa tego tematu! Ja osobiście chciałabym napisać książkę. Nie zacząć, bo zaczynałam wiele razy, ale wreszcie skończyć i wydać chociaż ebook. Życzę powodzenia w planach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      I nawzajem! Życzę powodzenia! :-)

      Usuń
  2. Mam ogromną nadzieję na dalsze części Ani i Amelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)

      Takie komentarze zachęcają do działania!

      Usuń
  3. Może choć myśl o kolejnej Uli - przeczytały moje dzieci (Młodszej co prawda ja a Starszy sam), przeczytała Mała Sąsiadka - dzieciaki są zachwycone i chcą jeszcze.

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.