Weekend podwójnie targowy

11/30/2015 06:17:00 PM

Kolejny weekend minął mi pod znakiem targów i to podwójnie, bo w Warszawie odbywały się dwa wydarzenia tego typu: Targi Książki Historycznej oraz Targi Książki Artystycznej.


Jedne i drugie wydały mi się ciekawe, bo lubię i sztukę, i historię, więc się tam udałam. Jeśli ciekawią Was te targi, a nie mogliście na nich być, mam dla Was trochę zdjęć.

Na targach książki historycznej spotkałam się z Panią Iwoną Kienzler, która była konsultantką merytoryczną „Milionera z Gdańska” (czyli sprawdzała, czy nie zrobiłam tam błędów rzeczowych, pisząc jakieś bzdury z historycznego punktu widzenia). Przede wszystkim jednak jest autorką książek historycznych.

Odwiedziłam też innych autorów i ich stoiska. Jak to zwykle bywa na targach, spotkałam też znajomych z dawnych prac i nie tylko. No i oczywiście nie obyło się bez zakupów. ;-)

W antykwariatach nic nie kupiłam, choć widziałam tam i takie cuda. Uwielbiam oglądać stare książki.





Nowości też były bardzo ciekawe...


Targi odbywały się w Arkadach Kubickiego.



Tymczasem w Muzeum Sztuki Nowoczesnej odbywały się Targi Książki Artystycznej. 


Można było tam zobaczyć wiele książek o sztuce, w tym albumy, które mogłabym oglądać i oglądać. Chcecie fotorelację?


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.