Targi, spotkania, zakupy i brak czasu

6/15/2016 05:29:00 PM

Nowa książka, korekty tych już napisanych i przygotowywanych do wydania oraz spotkania autorskie pochłaniają mi tyle czasu, że nie nadążam z blogiem.


A przecież były targi książki w Warszawie, no i właśnie spotkania autorskie. W piątek kolejne – Noc Bibliotek w Justynowie. Wybiera się ktoś?

Wiosna pisarzy to w dużej mierze życie w pociągach i bibliotekach. ;-) Jest to sezon spotkań autorskich, więc zwiedzamy Polskę, a dokładnie polskie biblioteki i szkoły i poznajemy naszych czytelników.

Są też kiermasze i targi książki. Największe wiosenne targi odbywają się w Warszawie, obecnie na Stadionie Narodowym.


A takie oto zdjęcia zrobiono mi na straganie w dzień targowy:

Podpisywanie

Odwiedził mnie kolega z dawnej pracy

...i razem odwiedziliśmy Ałbenę Grabowską

A później jeszcze odwiedził mnie były szef z innej dawnej pracy

Na targach jak zwykle się obłowiłam – na zdjęciu widać mój haul (niecały ;-)).


OK, przyznaję się, nie wszystkie książki są moje. Niektórymi spośród tych dla dzieci podzieliłam się z młodszym pokoleniem. Ale książka Hrabala dla dzieci („Złocieńka”) jest moja i tylko moja! ;-)

Jeśli ciekawi Was, co u mnie, częściej publikuję coś na Instagram.


Tak, tak, wciągnęło mnie to kwadratowo-obrazkowe medium. Wrzucam tam zdjęcia nowe i starsze.

Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.