Wakacje krótkie, bo... książki czekają

8/23/2016 05:03:00 PM

Po zakończeniu prac nad pierwszym tomem sagi „Kuchennymi drzwiami” udało mi się zrobić sobie krótkie wakacje i spędziłam tydzień w Portugalii.


Było bardzo intensywnie, jak to zwykle w czasie moich podróży. No i niemal „bezinternetowo”. Udało mi się wrzucić kilka zdjęć na Instagram, ale nie było czasu na inne media internetowe.

No i zdjęcia jednak wolę robić aparatem, nie telefonem. :-)


Po powrocie czekały na mnie korekty autorskie trzeciego tomu „Tajemnic Starego Pałacu” i „Niedokończonego Eliksiru Nieśmiertelności”, który trafi do księgarń już w październiku, więc sprawa jest pilna.

Na razie wrzucam więc kilka pierwszych zdjęć, które pojawiły się na moim profilu na Instagram, gdzie będę stopniowo wrzucać kolejne zdjęcia.

To rzeka Tag w Lizbonie.


Morze i skały – uwielbiam to zestawienie.


A to któreś z urokliwych małych miasteczek, w których nie brak równie urokliwych ruinek.


Kiedy ogarnę wszelkie zaległości służbowe, książkowe i inne, wywołam więcej zdjęć i Wam pokażę!


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.