Morąg

4/23/2012 04:25:00 PM

Spędziłam właśnie trzy bardzo intensywne dni na Mazurach... Choć właściwie na samych Mazurach byłam dwa dni, resztę czasu zajęła mi podróż. Długo się tam teraz jedzie z Polski centralnej...


Ale dotarłam i spotkałam się z czytelnikami z Morąga, Zalewa i Młynar.
 
W Morągu w w spotkaniu brały udział nastolatki, biorące udział w projekcie "Dziennikarze w akcji" oraz gimnazjaliści. Dziewczyny zainteresowane dziennikarstwem zdominowały dyskusję, zadając ciekawe pytania.

Rozmawialiśmy sobie o książkach, ale też o dziennikarstwie internetowym i tym, czym różni się od prasowego, jakie nowe szanse otwiera, ale też z jakimi problemami można się spotkać, zajmując się tym.

Dla wielu młodych ludzi jest to ciekawy temat. Coraz więcej nastolatków ma blogi albo własne strony czy fora dyskusyjne. I dobrze!

Korzystając z wolnego popołudnia w Morągu zrobiłam trochę zdjęć.

 
Takie "zwykle" fotografowanie zabytków postanowiłam sobie darować. Ich piękne zdjęcia można zobaczyć na wielu stronach. Skupiłam się na mniej reprezentacyjnych, ale niezwykle malowniczych detalach, jak ten płot, którego pewnie niedługo już tam nie będzie... No to go uwieczniłam!




  
Znalazłam też taką malowniczą "ruinkę". Jej też pewnie niedługo nie będzie, a jest taka fotogeniczna. ;-)
Lubię fotografować takie miejsca i uwieczniać je, zanim na ich miejscu powstanie coś nowego...
 
 



Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.