Młynary

4/26/2012 10:51:00 AM

Na spotkaniu w Młynarach zadano mi podchwytliwe pytanie: "Co pani napisze o nas na swoim blogu?"


Pytający dowie się dopiero teraz .;-)

Uczestnicy spotkania byli onieśmieleni i mam nadzieję, że to nie ja tak Was onieśmieliłam. Przecież nie jestem onieśmielająca...

Zawsze, kiedy długo nikt nie zadaje pytań, zastanawiam się, czy to, co mówię jest tak fascynujące, że nie śmiecie mi przerwać, czy wprost przeciwne - że jest tak nudno, że zasypiacie? ;-)

Jak zwykle największe ożywienie wywołało pytanie o to, ile można zarobić na pisaniu? ;-)

No cóż... mam nadzieję, że Was nie zniechęciłam, udzielając tych super tajnych informacji. I nie zapominajcie, że powiedziałam Wam przecież, że niektórzy pisarze zarabiają naprawdę dużo!

Dziękuję Pani Agnieszce i Panu Mariuszowi za pomoc w dotarciu do Młynar z Pasłęka i z powrotem!
Nie mam zdjęcia z samych  Młynar, więc wklejam zdjęcie z okolic.


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.