Konkurs: Wygraj laptop lub tablet i książki!

6/18/2014 02:16:00 PM

Chcesz wygrać laptop, tablet albo zestaw książek? Jesteś w czwartej, piątej albo szóstej klasie szkoły podstawowej? Weź udział w konkursie związanym z książką „Tajemnice Starego Pałacu. Duch z Niewiadomic”!


Tak wyglądają nagrody:


Chcecie? ;-) No to do dzieła!

Zapraszam do udziału w konkursie także biblioteki, które mogą wygrać bardzo dużo książek!

Konkurs i regulamin znajdziecie na stronie tajemnicestaregopalacu.nk.com.pl/ 

Zobacz też:

5 komentarze

  1. niestety nie mieszczę się w przedziale wiekowym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam udział dzięki pani ze szkolnej biblioteki - na początku Pani książka miała być tylko lekką lekturą na początek wakacji, a tu proszę - pochłonęłam ją w jeden dzień i niemal od razu wzięłam się do pracy. Chciałabym Pani (ach, powtarzam słowa, proszę mi wybaczyć, ale raczej nie wypada mówić na "ty") pogratulować pomysłu na fabułę. Uwielbiam fantasy i chociaż polskie twory uznałam za dawno wymarłe (prócz kultowego już "Wiedźmina" Sapkowskiego), to Pani przywróciła mi wiarę w polską literaturę :) Teraz czekam tylko na wyniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)

      Cieszę się, że książka Ci się spodobała. :-)

      Usuń

Spam będzie usuwany.