Premiera książki, Prażmów i Festiwal Książki

9/29/2015 05:39:00 PM

Miniony tydzień obfitował w wydarzenia. Ukazała się moja nowa książka, spotkałam się z czytelnikami w Prażmowie i w Warszawie, w czasie  Festiwalu Książki dla Dzieci i Młodzieży „Czytajmy”.


„Milioner z Gdańska” jest już w sprzedaży. Książkę znajdziecie w dobrych księgarniach, jest też dostępna w internecie (np. tutaj), a jeśli lubicie ebooki, to w tej chwili w wielu miejscach znajdziecie tę książkę w bardzo obniżonej cenie – premierowa promocja. :-)

Spotkałam się z czytelnikami w Gimnazjum w Prażmowie. Nie mam zdjęć ze spotkania. Sama nie miałam jak ich zrobić, bo prowadziłam to spotkanie, ale kiedy dostanę zdjęcia zrobione przez uczestników – pokażę.

Po spotkaniu Julka i jej koleżanki uczyły mnie robić selfie.

Takie selfie zrobiłam!

Po spotkaniu dostrzegłam w Prażmowie... no zgadnijcie co? Bibliotekę. Wszędzie, gdzie się pojawię znajduję biblioteki. :-)


Następnego dnia podpisywałam książki  Festiwalu Książki dla Dzieci i Młodzieży „Czytajmy", na stoisku Akapit-Press.

Taki widok roztaczał się ze stoiska.
Zakochani widzą słonie. ;-)



A naprzeciwko stoiska, na którym podpisywałam książki można... było przymierzyć pantalony. Gratis. :-)

 To owe galoty.
Są to ponoć oryginalne pantalony, zakupione na aukcji internetowej. Kiedyś noszono takie – jako majtki. Taki jakby przodek majtek znanych nam obecnie. :-)

Kiedy skończyłam podpisywanie, odwiedziłam inne stoiska i znalazłam tam bardzo dużo ciekawych książek.



Ciekawe podejście do klasyki malarstwa. :-)


A to fantastyczny pomysł Muzeum Książki Dziecięcej (które tak w ogóle uwielbiam).

Stare, ale ciągle lubiane książki - oryginalne wydania zestawiono z wznowieniami.


A to mnie rozwaliło i chcę taki plakat:


Oczywiście nie wyszłam z pustymi rękoma...

Wybaczcie kiepską jakość niektórych zdjęć: robiłam je telefonem, a światło było niesprzyjające fotografowaniu...

Zobacz też:

1 komentarze

Spam będzie usuwany.