Co znalazłam w skrzynce pocztowej... :-)

12/05/2012 04:21:00 PM

Wyciągnęłam ze skrzynki coś, na czym widniała informacja, że mam tego nie otwierać przed 1 grudnia. Dzięki naszej prężnie działającej Poczcie nie miałam z tym problemu. Owa instytucja zadbała o to, bym przed 1 grudnia nawet nie wzięła tego do ręki. ;-)


Już na widok koperty wiedziałam od kogo to!
No i mam kalendarz adwentowy! :-) I tylko ja mam taki!
Ręcznie zrobiony, w jednym egzemplarzu i po prostu designerski! :-)





Dziękuję Qlko!!!

Zobacz też:

7 komentarze

  1. Jakie cudo! No i super, że Poczta tak się zatroszczyła o właściwy termin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu ktoś na poczcie przeczytał ten komentarz i zadbał o to, żeby Cię "nie kusiło" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny! Uwielbiam takie ręcznie robione małe dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło, że w ogóle doszło:)
    Ale o co chodzi z tym zapisem "wyjęto ze skrzynki pocztowej" nie mam pojęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ! Tysiąc razy lepsze niż oklepane czekoladki z mikołajkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Spam będzie usuwany.