„Abrakadabra… mamy problem” - nominowana do Nagrody im. K. Makuszyńskiego!

9/09/2022 08:03:00 PM

Ogólnopolska Nagroda Literacka im. Kornela Makuszyńskiego to chyba najfajniejsza nagroda, jaką można dostać za książki - jest to figurka... Koziołka Matołka!



W roku 2007 dostałam ją za swoją pierwszą książkę dla dzieci – „Amelkę”, a dziś w nocy, tuż po północy, dowiedziałam się, że tym razem wśród nominacji znalazła się „Abrakadabra… mamy problem!”.

Bardzo mnie to ucieszyło, bo ta nagroda dużo dla mnie znaczy. 15 lat temu, dzięki niej zdecydowałam się poważnie zająć pisaniem.

„Abrakadabra… mamy problem!” otrzymała wyróżnienie w konkursie im. Astrid Lindgren i była nominowana także do Nagrody IBBY Polska.

Tak wygląda Nagroda Literacka im. Kornela Makuszyńskiego:



Dziękuję za nominację!



Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.