Drzewo genealogiczne postaci z sagi

1/22/2022 07:45:00 PM

Wielopokoleniowe sagi historyczne mają to do siebie, że jest tam wielu bohaterów...


I wielu spośród nich jest ze sobą spokrewnionych. No i oczywiście, aby saga była sagą, musi tam być trochę zamieszania... Wiecie, dzieci odnalezione po latach, pojawiający się nie wiadomo skąd identyczni bliźniacy i temu podobne. :-D Żeby się w tym połapać, przydatne są drzewa genealogiczne.

Gdy Dorota i Marysia z Wydawnictwa "Słowne" poprosiły mnie o narysowanie drzewa genealogicznego mojej sagi, wzięłam kartkę i pióro, żeby narysować to drzewo i…

Przypomniało mi się, że wiele lat temu lubiłam rysować atramentem. I strasznie dawno tego nie robiłam. Naprawdę przez całe długie lata.

Postanowiłam sprawdzić, czy jeszcze umiem i powstało coś takiego, jak widzicie na zdjęciach.


Dla rysujących atramentem: pióro: Shaeffer Agio, atrament: Diamine Ochre.

Uwaga! Jeśli planujecie przeczytać książkę, nie przyglądajcie się zbyt uważnie, bo to drzewo jest trochę spoilerem! :-)



Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.