2022 - Co to był za rok! ;-)

12/29/2022 12:05:00 PM

W 2022 miałam 7 premier książek (licząc ze wznowieniami i antologiami), ale napisałam tylko jedną książkę w całości. Poza tym prawie skończyłam jedną (długą), którą pisałam od 2020 roku i zaczęłam 2 kolejne (jedną z nich skończyłam w pierwszych dniach 2023).


Dla niektórych to niewiele, ale dla mnie dużo.🙂

Długo pracuję nad każdą książką, bo zależy mi na tym, żeby były dopracowane i maniacko dbam o rzetelność wszystkich informacji, jakie się w nich znajdą. A potem wiele razy dopracowuję tekst.🤯

Sesja zdjęciowa dla magazynu "Claudia": z Lilianą Fabisińską i Ałbeną Grabowską


Poza tym w roku 2022 głównie czytałam korekty autorskie, a z powodu tych premier, dużo czasu i energii pochłonęły mi działania promocyjne. W tym – rozwój profilu na Instagramie.


Okładka nowego wydania „Gry pozorów”


W minionym roku zaczęłam też eksperymentować z grafiką generowaną przez sztuczną inteligencję. To moje nowe hobby – co zresztą widać na profilu.🙂

Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.