Wyróżnienie w Konkursie im. Astrid Lindgren

5/15/2023 06:05:00 PM

Pora odtajnić kolejny „tajny projekt” czyli książkę, którą pisałam ubiegłego lata. To była książka na konkurs im. Astrid Lindgren, na który prace wysyła się anonimowo i nie wolno nigdzie niczego zdradzić.


Ten konkurs jest fantastyczny, bo pozwala debiutantom trafić do wydawców, a autorkom i autorom książek już wydawanych – sprawdzić się, czy książka byłaby wydana, niezależnie od dotychczasowego dorobku.

Myślałam, że wrzucę zdjęcie z dzisiejszego uroczystego ogłoszenia wyników, ale nie mam jeszcze zdjęć innych niż te, które sama zrobiłam (słabe, bo daleko siedziałam), więc wrzucę, kiedy je dostanę. Za to pokażę Wam na story rap na podstawie tytułu mojej książki.

Kim są Adam i Szczęściara – zdradzę wkrótce!

A tymczasem gratuluję laureatom! Miło było spotkać tych, których już znałam i poznać nowe osoby!

Książka zostanie wydana w roku 2024, nakładem Wydawnictwa Literatura.

Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.