Wielka Gra

5/22/2012 01:55:00 PM

"Wielka Gra" to konkurs rozgrywany w Inowrocławiu od 21 lat. Imponująca tradycja, a na dodatek konkurs ma niesamowicie wysoki poziom.

Laureaci z dyplomami

Kiedy zobaczyłam, jak szczegółowe są pytania - zastanawiałam się, kto zdoła na nie odpowiedzieć, a później okazało się, że prawie uczestnicy to potrafią!

Jednym z trzech tematów tegorocznej "Wielkiej Gry" były moje książki. Myślę, że to wielki zaszczyt. :-)

W dodatku zostałam zaproszona do jury i już na widok listy pytań na temat moich książek zrzedła mi mina. Były tak dokładne, że nie wiem, czy sama w ogóle przeszłabym eliminacje do tego konkursu... Choć sama to przecież napisałam...

Książki mają po 260-360 stron i jest ich pięć - sporo czytania, prawda? A pytania dotyczyły poszczególnych zdań i to takich w rodzaju "Jakie ubrania oddała mama Moniki?", "Jakie buty nosiła Alicja?", "W jakim kolorze była garsonka babci Gieni?" albo "Gdzie mama Moniki trzymała pudełko z pamiątkami?".

Kiedy usłyszałam, że na to ostatnie pytanie jedna z uczestniczek odpowiada "W szafie, obok pudełka z robótkami", musiałam mieć ciekawą minę... Sama tego nie pamiętałam. :-)

Nie pamiętałam też koloru garsonki babci i płaszcza, który oddała mama Moniki. Uczestniczki to wiedziały!

Po rozgrywce powiedziały mi, że w ramach przygotowań do konkursu, zrobiły sobie kilkaset takich szczegółowych pytań...

Dziewczyny jestem pod wrażeniem Waszej wiedzy! Podziwiam dokładność, z jaką czytacie książki.

To samo zresztą dotyczy uczestników z dwóch pozostałych grup wiekowych. Najmłodsze dzieci wykazały niesamowitą znajomość książek Jana Karpa, a najstarsi zawodnicy - mitologii i książek Ricka Riordana.

Świetnie, że są ludzie, którzy tyle czytają i z takim zainteresowaniem. I że są dla nich organizowane takie konkursy!

Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym wydarzeniu.

Za zdjęcia z "Wielkiej Gry" dziękuję Pani Annie.

Prowadząca p. Anna Batkowska i jury

Uczestnicy z rodzicami

Najmłodsi uczestnicy konkursu

Uczestniczki konkursu na temat "Dzienników Ani Szuch"

...pod obstrzałem fleszy ;-)

Uczestnicy konkursu na temat książek Ricka Riordana

Numery pytań były losowane w opakowaniach po "jajkach z niespodzianką"

Martynka odbiera nagrodę.



Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.