Powakacyjnie i konkursowo

7/12/2014 06:48:00 PM

Jak Wasze wakacje? Mam nadzieję, że dobrze się bawicie, bo ja już po wakacjach...


… a raczej „wakacyjkach”. Malutkich, pięciodniowych, ale zawsze to coś! :-)

Zdjęcia z wakacji pokażę już wkrótce, a tymczasem zostałam właśnie jurorką w konkursie, organizowanym blogu książkowym „Prowincjonalne nauczycielstwo”. W konkursie można wygrać „Stuletnią Gospodę” moją pierwszą wydaną książkę dla dorosłych, która już wkrótce ukaże się w księgarniach.

Autorką bloga jest Monika Badowska, które kilka miesięcy temu przeprowadziła ze mną bardzo ciekawy wywiad, który znalazł się w katalogi Naszej Księgarni. Wyszedł jednak tak długi, że nie zmieścił się tam w całości. Uzyskałam jednak zgodę, aby zamieścić go wkrótce tutaj, na blogu. :-)



Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.