Czy będzie czwarty tom „Tajemnic Starego Pałacu”?

8/23/2021 06:18:00 PM

Znowu dostaję pytania, kiedy będzie kolejna część tej serii. Podobnie było, gdy kilka lat temu pojawiła się trzecia część „Tajemnic Starego Pałacu” w pierwszym wydaniu (tym w brązowych okładkach). 


Postanowiłam w końcu napisać tutaj to, co odpisuję osobom, które mnie o to pytają.

Nie wiem, czy będzie czwarta część tej serii.

Początkowy plan zakładał wiele części. Miałam pomysły na 5-6. Jednak potem wydawnictwo Nasza Księgarnia, które wtedy wydawało te książki, nie chciało długich serii i wolało trylogie. Poproszono mnie, żebym pozamykała wątki w 3. części, co poniekąd zrobiłam i w trzeciej części znalazły się niektóre pomysły, które miały być w następnych. Ale nadal mam mnóstwo pomysłów.

Obecnie tę serię wydaje wydawnictwo Literatura i jeśli „Tajemnice Starego Pałacu” nadal będą się cieszyć powodzeniem, to być może powstaną nowe części.

No i mam pomysł na nową serię przygodową, a nawet na dwie. Do jednej już robię plany i notatki (w sumie do drugiej też – mam od groma pomysłów staram się je spisywać i notować to wszystko, co przychodzi mi do głowy).

Obecnie muszę napisać opowiadania do dwóch antologii, a potem skończę pracę nad „retrokryminałem”, ale w następnej kolejności zabiorę się wreszcie za te serie...

Chyba... Bo mam jeszcze pomysły na dwie książki poza seriami...

Nie ma jak tego wszystkiego zapisać, bo czasu za mało.

Doba za krótka, życie za krótkie, taki los...


Zobacz też:

0 komentarze

Spam będzie usuwany.